نوشته شده توسط : sayeban1

سایبان برقی در شمال تهران یکی از انواع سایبان هایی است که امروزه استفاده بسیر زیادی دارد. سایبان برقی به دلیل استفاده آسان در مدت زمان بسیار کمی توانست طرفداران خود را جذب کند و به یکی سایبان های پرطرفدار در شمال تهران تبدیل شود. امروزه افراد زیادی از این نوع سایبان استفاده می کنند.

در تمامی مکان که نیاز به سایبان احساس می شود، می توان از سایبان برقی در شمال تهران استفاده کرد. در واقع سایبان برقی تنها استفاده از سایبان ها را آسان تر کرده است و سبب شده است که سایبان های ثابت و یا دستی قدیمی رو به سمت منسوخ شدن داشته باشند. از جمله مکان هایی که می توان از سایبان برقی در شمال تهران استفاده کرد می توان به پارکینگ، فروشگاه، استخر، ساختمان های اداری، پاساژها و … اشاره کرد.

 

مزایای سایبان برقی در شمال تهران

سایبان برقی در شمال تهران

سایبان برقی در شمال تهران

این نوع سایبان به دلیل استقبال ویژه از مزایای قابل توجهی برخوردار است. که در این بخش به آن اشاره می کنیم. برای سفارش سایبان برقی در شمال تهران می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

  • استفاده راحت و آسان از سایبان برقی
  • استفاده برای زیباسازی محیط و افزایش جذابیت
  • دارای وزن سبک و قابل جابجایی با جنس آلومینیوم
  • برقی و اتوماتیک بودن سایبان
  • استفاده از رنگ های مقاوم برای جلوگیری از پوسیدگی
  • امکان چاپ لوگو برای انجام تبلیغات رایگان
  • محافطت از محل در برابر آفتاب
  • امکان نورپردازی توسط سیستم
  • مقاومت در برابر آب و آتش

 

اجزای سایبان برقی در شمال تهران

  • چادر 

بخش اصلی سایبان برقی در شمال تهران چادر آن است که این بخش می تواند از جنس های مختلفی مانند برزنتی، فلکسی یا ترانزیتی باشد در این بخش هر یک را به اختصار شرح می دهیم جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش سایبان برقی در شمال تهران می توانید به شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

نوع برزنتی: معمولی ترین پارچه که نسبت به دو نوع دیگر قیمت کمتری دارد و استفاده بیشتری دارد نوع برزنتی است. برزنت بک پارچه مقاوم در برارب آب و آتش است و معمولا از پارچه هایی مثل کرباس و یا پلی استر ساخته می شود.

بزرگترین ویژگی پارچه نوع برزنتی که سبب شده است طرفداران زیادی داشته باشد، مقاومت در برابر نور خورشید و استقامت کششی آن است که با توجه به مقرون به صرفه بودن استفاده بسیار زیادی دارد.

نوع فلکسی: افراد زیادی علاقه مند هستند که نام فروشگاه و یا لوگو فروشگاه خود را در معرض دید قرار دهند و به نوعی تبلیغات انجام دهند. از آن جایی که گاهی هزینه تبلیغات بالاست، چاپ لوگو و یا برند فروشگاهی شما روی پارچه سایبان نوعی تبلیغات بدون هزینه محسوب می شود. پارچه جنس فلکسی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارچه نسبت به پارچه برزنتی مقاومت کمتری در برابر نور خورشید دارد ولی به راحتی قابل تعویض است و برای چاپ تبلیغات می توان از آن استفاده کرد.

نوع ترانزیتی: از ویژگی های بارز این نوع چادر می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچنین این نوع پارچه گرما و نور را از خود عبور نمی دهد و به همین دلیل بهترین گزینه برای سایبان برقی در شمال تهران می باشد.

علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد، سایبان برقی در شمال تهران از پارچه های دیگری مانند اکریلیک و یا پلی استر نیز تولید می شوند که به محل و شرایط آب و هوایی آن وابسته است. در انتخاب نوع پارچه برای سایبان برقی در شمال تهران بسیار دقت کنید، چراکه مهم ترین و کاربردی ترین بخش سایبان است و در عملکرد سایبان تاثیر بسزایی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می توانید با مشاورین سایبان کاج در تماس باشید.

  • موتور سایبان

مهم ترین قطعه در سایبان برقی که آن را از دیگر سایبان های متمایز کرده است موتور آن است که وظیفه چرخاندن سایبان برقی در شمال تهران را برعهده دارد. استفاده از موتورهای توربولار در سایبان بسیار رایج است. این نوع موتور دارای قدرت 8 الی 15 دقیقه است و مصرف جریان آن بین 1.5 تا 3 آمپر می باشد.

  • بازو و مفاصل

برای اینکه سایبان برقی در شمال تهران به راحتی توسط موتور باز و بسته شود از مفاصل استفاده می شود که عموما فلزی هستند و به آنها بازو گفته می شود. با توجه به فنرهایی که داخل این بازوها قرار دارد، نحوه اتصال آن ها به سه قسمت تقسیم بندی می شود.

  • بازوی مفصلی سیم بکسلی
  • بازوی مفصلی تسمه ای
  • بازوی مفصلی زنجیری

بیشتر بخوانیم: نصب سایبان استخر

تماس با ما

سایبان برقی در شمال تهران

سایبان برقی در شمال تهران

شرکت سایبان کاج همراه با تیم متخصص خود پیوسته در تلاش بوده تا از مجرب ترین متخصصین این حوزه استفاده نمایید و بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه نمایید.در این راستا همیشه از نظرات و بازخوردهای شما استفاده کرده ایم تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نماییم قابل ذکر است که کلیه خدمات اعم از اجرا و نصب سایبان ها و همچنین قطعات و کالاهای مورد استفاده شده دارای گارانتی و پشتیبانی میباشد. شما عزیزان جهت سفارش سایبان برقی در شمال تهران می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

  • آدرس مرکزی : تهران ،خیابان خاوران ، خیابان نفیس شمالی ، کوچه علی دادی ، پ6
  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی شمس آباد، خیابان پروفسور حسابی، خیابان نگارستان پ 18
  • ایمیل : info@sayebankaj.com
  • تلفن : 22111178-021
  • تلفن : 22120078-021
  • موبایل : 09126346960
  • موبایل : 09120756960


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sayeban1

یکی از موارد پر استفاده در بحث نصب سایبان استفاده از سایبان استخر در شمال تهران می باشد. در شمال پایتخت ایران به دلیل وجود آب و هوای خوب و وجود خانه های ویلایی استخر دار نصب سایبان استخر بسیار کاربرد دارد و پرطرفدار است.

فواید استفاده از این نوع سایبان را کمتر کسی پیدا می شود که نداند. چیزی که واضح است زمانی که یک استخر سرباز دارید باید از یک سایبان بر روی استخر خود استفاده کنید تا شرایط بهتر شود. استخر بدون سایبان بر اثر نور خورشید زودتر تبخیر می شود و همچنین قابلیت این را دارد که زودتر کثیف شود.

اگر بخواهید از یک استخر سرباز نهایت بهره مندی را داشته باشید، باید آب در دمای مطلوب قرار داشته باشد و از نور مستقیم خورشید در امان باشید تا بتوانید در کنار خانواده خود اوقات خوشی را سپری کنید. ما در سایبان کاج بهترین سایبان استخر در شمال تهران را برای شما طراحی می کنیم.

مطالعه بیشتر: کاهش مصرف انرژی با سایبان تجاری

دلایل استفاده از سایبان استخر در شمال تهران

اگر تصور می کنید که استفاده از استخر در زیر نور مستقیم خورشید لذت بخش خواهد بود و هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آورد، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. برای اینکه بتوانید به راحتی از استخر خود لذت ببرید باید با یک شرکت نصب سایبان استخر در شمال تهران مشورت کنید. ما بهترین ها را برای شما خواهیم ساخت.

پارچه های مورد استفاده در ساخت سایه بان استخر باید از نظر مقاومت گرمایی و عایق بودن در برابر عبور آب و رطوبت استاندارد ها را حفظ کنند. در صورت رعایت نکردن هر یک از این استاندارد ها سایه بان شما کاملا بدون استفاده خواهد بود.

هدف ما در شرکت سایبان کاج تولید بهترین کالا و ارائه با کمترین قیمت به مشتری خواهد بود. ما متناسب با نیاز شما دست به ساخ سایبان استخر در شمال تهران خواهیم زد.

یکی از مسائل مهم دیگر که حتما مورد توجه قرار می گیرد زیبایی سایه بان خواهد بود. گاه ما با مشتریانی رو به رو بوده ایم که سایبانی را مورد استفاده قرار داده اند اما به هیچ عنوان زیبایی آن را نمی پسندند. سایبان استخر علاوه بر این که باید برای شما راحتی را به ارمغان آورد، باید زیبایی خانه شما را نیز چندین برابر کند.

در صورت نیاز به مشاوره در بحث ساخت و نصب سایبان استخر در شمال تهران کافی است با یکی از شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا بهترین مشاوره را به صورت رایگان دریافت کنید.

قیمت سایبان استخر در شمال تهران

قیمت این نوع سایه بان نیز با توجه به چیزی که مشتری سفارش می دهد متفاوت خواهد بود. از جمله عواملی که باعث متغیر بودن این امر خواهد شد می توان به متحرک یا ثابت بودن، جنس پارچه، متریال کلی، اجرت نصب و غیره اشاره کرد. البته ما در سایبان کاج با بهترین متخصاان و مشاوران این کار را انجام می دهیم که خود باعث کاهش هزینه ها می گردد. همچنین شما از تولید کننده ی سایبان خرید خود را انجام می دهید نه یک واسط.

هم اکنون می توانید به صفحه ی ثبت سفارش سایبان استخر بروید و درخواست خود را مبنی بر خرید سایبان ثبت کنید. ما به شما تضمین قیمت و کیفیت را می دهیم. همچنین جهت با خبر شدن از کیفیت کار ما می توانید از مشتریان ما جویا شوید.

در صورتی که بخواهید با ما در تماس باشید کافی است با یکی از شماره های زیر در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت شبانه روز تماس بگیرید تا با دادن مشاوره ای درست بهترین سایبان استخر در شمال تهران را برای شما تهیه کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sayeban1

سقف متحرک در شهریار اجازه می دهند با فشار یک دکمه مناطق متوسط ​​و وسیعی از پاسیوها و تراس ها پوشانده شوند، به این معنی که می توانند در تمام طول سال – هر آب و هوا – از آنها استفاده شود. سیستم سقف متحرک ما از برندهای برجسته جهان تهیه شده است که به طور مداوم تغییر سبک طراحی معاصر را منعکس می کنند و آن را با آخرین فن آوری ترکیب می کنند تا یک سقف یا سایبان جمع شونده عالی ایجاد کنند که متناسب با هر نوع سبک زندگی و محیط معماری باشد.

سقف های متحرک در شهریار که ما نصب می کنیم به دلیل اتصالات با کیفیت بالا و جذابیت زیبایی آنها شناخته شده است – در سایبان کاج ، تیم متخصص ما می توانند سیستم سقف جمع شونده شما را طراحی ، برنامه ریزی ، نصب و نگهداری کنند که به شما امکان می دهد در حالی که آرام هستید آرام باشید و آرام باشید. ما از کل فرآیند مراقبت می کنیم ، شما می توانید با اعتماد به ما یک راه حل ابتکاری ، عملی و با کیفیت بالا در فضای باز برای خانه یا محل کار خود ارائه دهید ، بعد از همه اینها که ما در 30 سال گذشته این کار را با موفقیت در سراسر انگلیس انجام داده ایم.

مطالعه بیشتر: استفاده از سایبان در فضای باز برای رستوران ها در دروران کرونا

در سایبان کاج ما سقف های جمع شونده را هم برای محل های تجاری و هم برای املاک خانگی تأمین می کنیم. سقف جمع شونده به عنوان کلاه  جمع شونده نیز شناخته می شود ، ما طیف وسیعی از لوازم جانبی را متناسب با نیازهای ساختاری شما از جمله درب های شیشه ای ، درب های برقی ارائه می دهیم – ما کارهای دیگری غیر از تأمین سقف نداریم!

اگر شما صاحب خانه ، هتل ، فروشگاه ، رستوران ، کافه ، مجموعه بهداشتی یا اوقات فراغت هستید ، ما تمام محصولات سقف متحرک در شهریار را ارائه می دهیم که می تواند به شما یک راه حل برای محافظت در برابر باران و ارائه سایه در آفتاب ارائه دهد – با کارشناسان امروز برای مشاوره رایگان!

تجهیزات جانبی

طیف گسترده ای از لوازم جانبی هم برای سقف های جمع شونده در سایبان کاج در دسترس است. این شامل:

  • بسته شدن جانبی یکپارچه
  • سیستم های بسته شدن جانبی با صفحه های پارچه ای انتگرال برای سایه زدن و مسدود کردن. مواد شفاف و همچنین صفحه نمایش حشرات نیز موجود است.
  • دیوارهای شیشه ای قابل تنظیم ارتفاع
  • پانل های شیشه ای موتوری پانورامیک نوآورانه که بدون قطع ارتباط شما با طبیعت ، محافظت در فضای باز را ارائه می دهند.
  • درهای شیشه ای / دو کشویی

سیستم های درب اتوماتیک کشویی شیشه ای سفارشی در ورودی های باریک به صورت پیکربندی تک یا دوتکه یا گزینه تلسکوپی در دسترس هستند. آنها همچنین دارای یک سیستم ریزپردازنده پیشرفته از نظر فنی برای بالاترین سطح ایمنی و عملکرد هستند.

سایبان های زیپ جانبی عمودی

با محافظت در برابر آفتاب و در صورت تمایل از هر طرف محصور آلاچیق خود را – شما می خواهید نور خورشید و حریم خصوصی خود را به همان اندازه که می خواهید داشته باشید! سایبان های زیپ جانبی انعطاف پذیری کاملی را ارائه می دهند که همه به زیبایی و به صورت یکپارچه ادغام شده و در طیف وسیعی از پارچه ها و رنگ ها موجود است. سر و صدا از طراحی داخلی و خارجی عملکرد!

سقف متحرک در شهریار برای درهای ورودی

به دنبال هر نوع سقف متحرک در شهریار برای درب ورودی هستید که سایه خوبی را ایجاد کند ، ما می توانیم طیف گسترده ای از با کیفیت ترین سایبان ها را در رنگ های سفارشی و رنگی از جمله درب های دستی ، درب های گردان ، درب های تاب دار ارائه دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sayeban1

سایبان چتری در دماوند

سایبان چتری در دماوند بخشی حیاتی از دکوراسیون فضای باز شما هستند و از جمله لوازم مورد نیاز مبلمان فضای باز برای تکمیل جلوه پاسیوی شما هستند. آنها در اندازه ها ، سبک ها ، وزن ها ، اشکال و اشکال مختلف وجود دارد. اگر تا به حال چتر شخصی ارزان خریداری کرده اید ، می دانید که غافلگیر شده اید. به همین ترتیب ، سرمایه گذاری در یک چتر با کیفیت در فضای باز باعث می شود که به جای تعقیب چترهای حیاط ، وقت خود را صرف لذت بردن از مکالمه با دوستان نزدیک کنید.

سایبان چتری در دماوند در فضای باز

برای اطمینان از اینکه از سایبان چتری در دماوند خود ناامید نشوید، این راهنمای جامع خریداران چتر حیاط را ببینید که همه چیز را در مورد سایبان به شما می آموزد! تا وقتی کار را تمام کردید ، یک متخصص چتر در فضای باز خواهید بود!

1. چه سایزی برای سایبان چتری در دماوند خریداری کنیم؟

اندازه چتر شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. چقدر فضا نیاز دارید؟ بودجه شما چقدر است؟ چقدر فضای در دسترس دارید؟ اینها همه مواردی است که باید قبل از خرید چتر در فضای باز مورد توجه قرار گیرد. انتخاب یک چتر بزرگ بسیار طاقت فرسا بوده و تعادل چیدمان فضای باز شما را از بین می برد.

چتر شما معمولاً باید روی میز ناهارخوری شما در هر طرف 2 فوت قرار بگیرد. اگر یک میز گرد 4 فوت دارید ، این بدان معنی است که شما به یک چتر نیاز دارید که قطر آن 8 فوت باشد.

جدول = 30-36 اینچ – چتر = 6-8 فوت
جدول = 38-48 اینچ – چتر = 9-11 فوت
جدول = 54-60 اینچ – چتر 11 فوت یا بزرگتر

2. قطر چتر

قطر قطب چتر پاسیوی شما برای انتخاب سایبان چتری در دماوند مهم است که اندازه گیری شود. زیرا برای ثبات چتر بسیار مهم است. برای حداکثر ثبات چتر ، شما می خواهید قطر قطب چتر و قطر پایه خود در حالی که هنوز مناسب است ، تا حد ممکن نزدیک باشند. ما مجموعه چترهای پاسیوی خود را بررسی کردیم و دریافتیم که قطر قطب اکثر آنها حداقل 1.5 فوت است و بعضی از آنها به 2.5 فوت رسیده اند.

اگر چتری با قطر قطب 1.5 فوت انتخاب کنید ، می خواهید قطر پایه حداقل 1.5 فوت و حداکثر ، 0.25 فوت بزرگتر باشد. به عنوان یک قانون کلی ، قطر پایه شما نباید بیش از 0.25 فوت از قطب چتر بزرگتر باشد.

نکته حرفه ای: چترهای ساحلی باریک تر از چترهای پاسیو هستند ، مطمئن شوید که قبل از خرید مجدداً چک کنید!

اگر گزینه خرید سایبان چتری در دماوند خود را به صورت حضوری دارید ، توصیه اکید ما به شما این است. این که بتوانید چتری را انتخاب کنید که مناسب پاسیوی شما باشد ، در عین حال یافتن پایه مناسب ، در طولانی مدت زندگی شما را بسیار آسان خواهد کرد.

ارتفاع چتر شما عامل مهم دیگری برای انتخاب سایبان چتری در دماوند است. شما به اندازه کافی فضا می خواهید تا افراد بلند قد مجبور نباشند وقتی زیر چتر هستند خم شوند. هنوز هم نمی تواند آنقدر زیاد باشد که سایه به جای شما سگ شما را بپوشاند! به طور کلی ، شما می خواهید چتر شما حداقل 7 فوت قد داشته باشد. همچنین می توانید به دنبال چترهای پاسیو با عملکردهای شیب دار و کنسول دار باشید تا مکان را در سایه قرار دهید. ما در مورد آن در بخش زیر صحبت خواهیم کرد.

مطالعه بیشتر: سایبان استخر در شمال تهران

3. پایه های چتر

پایه چتر شما یکی از مهمترین عوامل است. اگر پایه شما به اندازه کافی سنگین نباشد ، چتر شما فلاپ خواهد شد و در باد پرواز خواهد کرد. در زیر می توانید توصیه های پیشنهادی وزن پایه چتر را بیابید:

پایه 20 پوندی – برای چترهای میز کوچکتر استفاده می شود. فقط برای چترهای میز 6 ′ مناسب است.
پایه 30 پوندی – برای چترهای رومیزی 6.5 Used استفاده می شود.
پایه 40 پوندی – حداقل وزن برای چترهای ایستاده تا 4.5 فوت. برای چترهای رومیزی تا 7.5 فوت قابل استفاده است.
پایه 50 پوندی – حداکثر 7.5 فوت چتر در فضای باز مستقر است. همچنین می تواند برای چترهای میز تا 9 فوت استفاده شود.
پایه 70+ پوند – این پایه ها برای بیشتر چترهای ایستاده آزاد قابل استفاده هستند. سایبان چتری در دماوند که با وزش باد شدید روبرو هستند ، باید یک چتر روباز تجاری در نظر بگیرید.

بادهای دماوند می توانند در یک مهمانی در حیاط خانه ویران شوند. شما نمی خواهید میزبانی باشید که باید هر بار که باد بلند می شود روی پایه چتر پاسیو بایستد. به خود لطف کنید و یکی از این پایه های چتر پاسیو وزن دار را سفارش دهید که از جای شما تکان نخواهند خورد!



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()